tisdag 18 februari 2014

Målsättningar med naturfotografering för 2014

Sitter och försöker dra upp lite målsättningar för min naturfotografering under 2014. Under 2013 när mitt naturfotointresse för första gången fick lite större utrymme, mycket tack vare resan jag fick i present, körde jag mest på måfå och där tillfälle gavs, utan någon större planering. Inför 2014 tänkte jag därför dra upp lite målsättningar och se vilka av dem som sedan går att genomföra. Det ger också möjlighet att läsa på och förbereda lite innan, så att man ökar chansen att man lyckas.

Målen för 2014 är: 
Fotografera en räv
Fotografera älg med bättre kvalitet än tidigare
Fotografera en större rovfågel (uggla, falk, etc)
Genomföra en fotoresa, inom eller utanför landet
Fotografera rådjur på Alnö minst 2ggr
Besöka Stornäsets naturreservat på Alnö vid något tillfälle

Vi får se hur det går. Har du några speciella mål för 2014? Maila och berätta!

Älg

Foto: Christer Hägglund

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar