torsdag 6 mars 2014

Intensiv fotoperiod

Jag är inne i en ganska intensiv period när det gäller fotointresset nu. I veckan var det möte med fotoklubben och imorgon tänker jag företa mig en fotoresa. Var den går får ni veta tillsammans med resultatet. På lördag ska jag försöka åka hem till en kompis som har gott om rådjur runt sin tomt. Tanken är att sitta i portabelt gömsle på tomten och se om det syns till några djur. Det finns även en bäver i anslutning till villatomten men pga is lär det vara mindre troligt att den syns till.

I helgen har vi även storfrämmande i Sundsvall när prisutdelningen i Årets bild går av stapeln på Kulturmagasinet. Fotografer som Magnus Wennman, Niclas Hammarström och Jimmy Wixtröm är nominerade och åtminstone några av alla kända namn lär synas på prisutdelningen. Dessutom har två medlemmar i Sundsvalls fotoklubb vernissage för utställningar, Stig på Söråkers folkets hus och Irina på Kulturmagasinet.

Som sagt, fullt upp och förhoppningsvis har jag lite bilder att visa, både på kändisar och annat.

/Christer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar