söndag 18 februari 2024

Vad håller jag på med?

Ja, ibland får jag verkligen lust att ställa mig själv frågan vad i hela friden det är jag håller på med? Är nere i en svacka nu när det gäller mitt fotograferande. Jag tycker att allt jag producerar blir mediokert som bäst och ska man titta på hur det jag delar i mina sociala medier mottas så verkar mina följare och vänner hålla med. 

Jag håller just nu på med en fotoutmaning där jag ska prestera en bild om dagen. För er som läst bloggen ett tag så är det ingen nyhet. Jag har kört 50-dagarsutmaningar ända sedan 2017, de senaste åren två eller tre gånger per år. Men det som är annorlunda nu är att jag försöker köra ett helt år utan uppehåll. 365 dagar, eller nej till och med 366 dagar eftersom det är skottår i år. Självklart förväntar man sig att både ambitionsnivå och kreativitet går upp och ner under en så lång tid, men nu tycker jag att det varit orimligt tungt ett bra tag. 

Det kanske är läge att sätta sig och bläddra igenom bilderna och försöka hitta sina guldkorn... 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar