onsdag 15 juni 2016

Poddradiotips: Bildradion

Tänkte samla ihop ett antal tips om bra poddar om foto och dela med mig av. Det finns många tillfällen att lyssna på poddradio, på promenaden eller löpturen, i hängmattan, i bilen på väg till sommarstället, etc.

Fotosidans utmärkta podd tipsar jag om lite nu och då så den låter jag vara i den här sammanställningen. Först ut är Bildradion.

Göran Segeholm, som de flesta känner till, började med sin egen podd Bildradion för några år sedan. De första avsnitten är inte av jättegod kvalitet, men Göran lär sig snabbt vad som funkar och inte. En frekvent gäst är Hannah Goldstein, som jag tycker mycket om att lyssna på, mycket för att hon är i princip allt jag inte är. Sedan Göran började göra Fotosidans podd har Bildradion i princip legat i träda.

103 avsnitt. Börja med avsnitt 1. Fr o m avsnitt 68 finns de tillgängliga via acast.

http://bildradion.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar