lördag 4 augusti 2012

Intervju med Anna-Karin

I vår serie med intervjuer med personalen har turen kommit till Anna-Karin.

-Vilka är dina uppgifter på Fotofyndet? 
 -Jag behandlar ordrar, jobbar i lager och svarar på frågor

-Hur länge har du jobbat på Fotofyndet?  
 -Jag vikarierar under sommaren.

-Fotograferar du mycket själv?  
 -Bara när jag har inspiration

-Vad fotograferar du då?  
 -Min familj och mina husdjur och en del naturbilder.

-Vad använder du för kamera?  
 -Canon Power Shot SX100

-Något annat du använder ofta till kameran?  
 -Kameraväska

-Någon bild du är speciellt nöjd med?  
 -Jag har en bild på min katt Cindy som jag är rätt nöjd med. Den har en sån härlig känsla i sig.

-Har du något tips till Fotofyndets kunder?  
 -Att känna sig väldigt välkomna med alla frågor.

Vi tackar Anna-Karin för svaren på våra frågor.



Fotofyndet, fototillbehör för alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar