onsdag 27 augusti 2014

Nyfiken på nya gömslen

Tittade in på Wild Brown Bears hemsida häromdagen, alltså den anläggning i Finland som jag besökt två gånger vid mina resor med Inside Nature. Blev först imponerad över den nya hemsidan, ett riktigt lyft jämfört med den gamla sidan, men främst blev jag nyfiken på de nya gömslena som tillkommit sedan jag var där senast. Det är gömslena 15, 16 och 17 som är nya. Nr 17 ligger vid en liten sjö några hundra meter från skogsgömslet, där jag hade förmånen att få se så mycket vid min resa i juni 2013.

Titta gärna in själv på Wild Brown Bears hemsida och se på gömslen och annan info. Gömslenas placering hittar du under "Hides", och varje gömslenummer går att klicka på för mer information om respektive plats och gömsle.

http://www.wildbrownbear.fi/

Bild tagen på Wild Brown Bear, i skogsgömslet (nr 7)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar