måndag 25 februari 2019

Emma på besök för första gången

Jag försöker alltid att ha kontakt med ett par nya modeller som vill komma till studion. Dels så har det varit så att jag har haft mer tid och lust för fotografering än vad modellerna har haft, och dels så är det någon här och där som faller bort pga flytt, ändrade familjeförhållanden, etc.

Emma var en ny kontakt som jag fann genom att en av mina fotografvänner, Erika, hade plåtat henne tidigare. Vi pratades vid och hon och pojkvännen kom till studion en kväll. Emma har en rockerstil och den här kvällen var det skinn som gällde, både i byxor och jacka. Emma hade en klar åsikt om hur hennes bilder skulle se ut, vilket gör det intressant för mig som fotograf.

Resultatet kan ni ser här, eller på min instagram christerhagglundphoto eller på Emmas shes_a_strutter





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar